Saturday, September 22, 2012

Sekian Lama

Petang-petang macam nih baru de idea nak menulis... dah berbulan2 dah tak update hari nih datang seru nak mengupdate pulak... first2 tadi up grade kat gbr kat atas tu kasik cantik sikit.. hehehe cantik ker??? Sambil2 tambah gbr2 terbaru bersama En Petri huhuhu....

Semenjak menjadi suri rumah sepenuh masa nih de jelah nak di edit2 kat gbr2 lama mahupun yg baru tuh... selain tak menghilangkan skil mengedit saje kasik cun sikit gbr... maklumlah sekarang ramai lak org upload gbr2 instagram... oleh kerana aku tak berhand phone canggih make kene lah edit kat photoshop gbr ala2 instagram huhuhu.... agak2 ala2 retro2 sikit gbr tuh hehehe.... cun lah di mata ku kan.. kan...

Selain tuh mula dah melembut2kan tangan buat kraf2 tangan... sajek suke2 kan.... tapi memg dari dulu suka buat kraf2 tgn nih... bak kater kwn2 kreatif kater ko... hehehe ari tuh sibuk buat bunga guna felt, lepastu sekarang nih crepe paper pulak... tapi sebelum tuh aku duk menggulung2 tali guni kat surat khabar yg dibentuk bulat... pastu hias2 sikit dgn bunga plastik...kang dah edit2 sikit gbr aper kraf tangan yg di buat tu kasik cun kang aku upload la yea.... kot2 la de saper2 berminat nak tempah ker.. layanzzz leh gak tambah2 duit poket hehehe....

Dan... oleh kerana aku suka makan huhuhu de jelah nanti aku upload kan gambar2 juadah yg aku dah masak.... kot2 rajin kang aderlah resepi yg menyusul untuk tatapan semua.... aper salahnya berkongsi resepikan.. kan....

Okeh setakat nih dulu.... kain tak lipat lagi tuh... nak lipat kain lu kang En Petri balik bersepah lak rumah nih dgn kain tak berlipat... aper la suri rumah tapi rumah bersepah tak best la kan.... Ehhh ari nih tak yah masak mkn mlm yea....??? yuhuuuu rehat2 dulu maklum la mlm tadi baru kua wad lg.... hehehe.....

No comments:

Post a Comment